Retail Audit

Activitatea de Retail Audit si mystery shopping este un instrument modern pus la dispoziție companiilor din domeniul FMCG, al industriei farmaceutice și al producției și distribuției de produse de consum prin canalele de retail moderne, cu ajutorul căruia managerii din cadrul acestor companii pot primi informații în timp real cu privire la anumite caracteristici ale pieței.

Externalizarea serviciului de retail audit si mystery shopping

În esență, prin retail audit retail audit si mystery shopping sunt oferite informații personalizate culese dintr-un set/eșantion de puncte de vânzare selectate din piață, în funcție de interesele și nevoile fiecărei organizații. Astfel de informații pot fi:

  • Stocurile de produse la vânzare dintr-un anumit brand/SKU/variant
  • Prețurile produselor proprii sau ale concurenței
  • Numărul de fețe existent pe raft
  • Promoțiile existente în locația respectivă, pentru produse proprii sau concurente
  • Traficul existent în locația respectivă
  • Alte informații relevante culese în teren
Retail audit si mystery shopping

Externalizare retail audit

Cine are nevoie de servicii de retail audit?
Serviciile de culegere de informații din piața de retail, care se încadrează în conceptul de market intelligence, sunt foarte importante în stabilirea strategiilor de marketing și vânzări pentru producătorii și distribuitorii de produse FMCG, farmaceutice și din alte domenii, care sunt prezenți în diferite canale de retail. Procesul de retail audit și mystery shopping este realizat de echipe specializate, ce garanteză rezultate foarte bune.
Cum se desfășoară această activitate?
În cât timp pot primi datele culese din teren?
Cât costă aceste servicii?
Distribuie pe:

© 2018 IDTotal

Distribuie pe: