Campanii de marketing


Campaniile tradiționale presupun formarea unei echipe de proiect care, pe baza unui calendar agreat, acoperă o suită de locații fizice cu activări de produs sau activități de contact direct cu consumatorul final. În plus față de aceste activități care au un impact imediat, rezultat din interacțiunea cu un Brand Advisor, IDTotal poate oferi și o componentă digitală a campaniei, sub forma unor cupoane activate în magazin, oferte personalizate, etc.

Date și fapte care ne recomandă ca partener preferat al clienților noștri

Echipa noastră vă oferă cele mai potrivite soluții logistice adaptate cerințelor dumneavoastră

+ 250

clienti

+ 20000000

obiecte scanate anual

+ 700

proiecte implementate

+ 2000

echipamente inteligente

+ 3000

personal disponibil

+ 20

ani pe piata din Romania

Rezultate mai bune cu campanii pentru consumatori eficiente

Gestionarea unei campanii la nivel național presupune o foarte bună coordonare a tuturor departamentelor implicate, precum și o bună comunicare cu echipa clientului. Obiectivele pe care dorim să ne asigurăm că le atingem la toate proiectele de acest tip sunt: respectarea planificării, realizarea tuturor activităților propuse atingând criteriile de performanță agreate (KPI’s).

Întrebări frecvente legate de acest serviciu

Sunt câteva aspecte importante care trebuie clarificate înainte de demararea unui proiect de acest tip, pentru a putea obține rezultatele scontate. Analiza inițială este realizată de echipa de proiect IDTotal împreună cu echipa clientului și își propune să identifice toate riscurile existente și provocările ce trebuie rezolvate pentru a putea implementa un proiect de succes.

Cine are nevoie de campanii pentru consumatori?

Campaniile pentru consumatori sunt un instrument de marketing extrem de eficient pentru produsele unde nivelul de concurență este foarte ridicat. Trăim într-o lume în care consumatorii sunt asaltați de informații atât în mediul offline cât și în online.

Câștigarea atenției consumatorului este mult mai eficientă prin contact direct în cadrul unei campanii de promovare, dar acest tip de instrument de marketing este mai costisitor decât publicitatea tradițională (ATL).

De aceea, campaniile naționale derulate în teren sau campaniile integrate sunt recomandate pentru organizațiile care au acoperire națională și care au un buget care le permite susținerea acestora în paralel cu activările derulate pe canale tradiționale. Este indicată repetarea acestor campanii la un interval de 3-6 luni, pentru a oferi o mai bună fidelizare a consumatorilor.

Care sunt cele mai eficiente canale pentru implementarea unei campanii?

Mecanismele și canalele alese pentru fiecare campanie sunt stabilite în funcție de specificul mesajului și produselor cu clientul și eventual cu agenția creativă care definește campania.

Canalele pot fi diferite, de la hypermarketuri, până la locații Horeca sau spații de evenimente, în funcție de specificul audienței și de mecanismul campaniei.

Cum se poate asocia o campanie tradițională cu o campanie digitală?

Implementarea fiecărei campanii se va face în funcție de scriptul primit de la agenția creativă și este foarte important ca mesajul transmis să fie consecvent pe toate canalele pe care este targetat consumatorul.

Campaniile cu consumatorii, fiind un instrument de marketing de tip BTL, permite și culegerea feedback-ului de la consumatori, ceea ce aduce un plus de angajament și permite ajustarea unor decizii de strategie.

Care sunt rezultatele pe care le pot aștepta după implementarea unei campanii naționale?

O campanie națională poate atinge mai multe obiective, iar în funcție de mecanicile pe care este construită poate genera impact mai mare în vânzări, sau în angajamentul consumatorilor pentru brand, dar există și alte rezultate care pot fi obținute, cum ar fi fidelizarea pe termen lung, cross-sales, consumatorii fiind atrași și spre branduri secundare sau alte produse din aceeași gamă cu produsele preferate, creșterea frecvenței de achiziție, etc.

În general, rezultatele campaniilor au un efect vizibil mult mai rapid decât orice alte forme de promovare, iar consumatorii tind să rețină această interacțiune mult mai mult timp în comparație cu alte mesaje promoționale transmise prin alte canale.

Cât costă o campanie la nivel național?

Costurile unei campanii la nivel național se stabilesc personalizat, în funcție de numărul de locații acoperite, de numărul de persoane implicate și de activitățile necesare (dacă implică și logistică, câte ore sunt alocate pentru fiecare activare, etc).

Pentru o evaluare competitivă a proiectului dumneavoastră ne puteți transmite detaliile prin formularul de Cerere ofertă și vom reveni în 24 de ore.

Cereți o Ofertă

Cereți o Ofertă   sau pur și simplu ne puneți o Intrebare

CERE OFERTA

BLOGUL NOSTRU

22 decembrie 2020 Diverse

Studiu privind perspectivele angajării de forță de muncă

22 decembrie 2020 Sfaturi utile

Sfaturi pentru o carieră de succes

22 decembrie 2020 Logistică

Servicii de Logistică – Inventariere și Externalizare Logistică

Cere oferta