Externalizarea de poziții Interimare


Externalizarea de poziții interimare vă permite să angajați personalul propriu după un stagiu interim în care acest personal a fost angajat de IDTotal. Prin această variantă vă protejați angajații proprii, efortul de recrutare este redus considerabil și sunteți siguri că veți obține profilul căutat pentru fiecare poziție disponibilă. În cazul în care persoana selectată nu corespunde cerințelor, aceasta va fi înlocuită fără costuri suplimentare în cadrul contractului de furnizare de poziții interim.

Date și fapte care ne recomandă ca partener preferat al clienților noștri

Echipa noastră vă oferă cele mai potrivite soluții logistice adaptate cerințelor dumneavoastră

+ 250

clienti

+ 20000000

obiecte scanate anual

+ 700

proiecte implementate

+ 2000

echipamente inteligente

+ 3000

personal disponibil

+ 20

ani pe piata din Romania

Servicii inventariere active, mijoace fixe si patrimoniu

Externalizarea inventarierii activelor fixe și obiectelor de inventar este un serviciu care se adresează tuturor organizațiilor patrimoniale cu multe active și puncte de lucru și care le permite acestora să obțină într-un timp foarte scurt o situație corectă a patrimoniului atât din punct de vedere contabil cât și logistic.

Când aveți nevoie de externalizarea serviciilor de inventariere stocuri?

Inventarierea este o activitate obligatorie, atât din punct de vedere legal, cât și din punctul de vedere al responsabilităților de business ale administratorului,fiind necesară pentru asigurarea unei funcționări normale a companiilor care gestionează stocuri. Există mai multe semnale prin care puteți să vă dați seama când aveți nevoie să externalizați serviciile de inventariere:

  • Ați ajuns la un număr mare de locații proprii (peste 10), distribuite la distanțe mari, și mobilizarea personalului pentru inventariere a devenit o problemă (aveți dificultăți în a atrage personal în comsiile de inventariere)
    Nomenclatorul de produse a ajuns la mai mult de 5.000 de coduri. În această situație devine tot mai greu de gestionat un inventar, chiar și în condițiile utilizării unui software bazat pe coduri de bare, pentru că pot apărea excepții sau erori de scanare din partea personalului care nu are această experiență zilnică. Leonhardt
  • Aveți suspiciuni de fraudă sau de manipularea rezultatelor inventarelor. Dacă vi se raportează lipsuri în magazin sau dacă inventarele au rezultate foarte bune mereu, este momentul să faceți o verificare independentă a stocurilor.
  • Aveți stocuri foarte mari de marfă și este necesar să închideți magazinul sau depozitul pentru a putea finaliza inventarierea, ceea ce înseamnă că pierdeți vânzări pe durata inventarului.

Cum se identifică produsele de către echipele furnizorului?

Identificarea produselor de către echipele de inventariere se realizează în cele mai multe cazuri cu ajutorul codurilor de bare, prin încărcarea nomenclatoarelor de produse în computere mobile cu scanner de coduri de bare. Agenții de inventariere vor scana etichetele produselor una câte una, astfel încât identificarea produselor este una sigură și precisă. Există cazuri în care, dacă produsele nu au etichete de coduri de bare, identificarea acestora se poate face prin introducerea codurilor de produs în tastatura terminalelor mobile.

Cum vă asigurați că inventariați toate produsele sau că nu se scanează de mai multe ori aceleași produse?

Procedura de inventariere utilizată de IDTotal permite detectarea și corectarea oricăror eventuale erori umane intervenite în derularea inventarierii. În fiecare locație de inventariere se utilizează etichete cu coduri unice pentru a determina o arie de scanare, iar aplicația informatică IDStock+ identifică în mod automat orice cazuri în care o arie de scanare nu este scanată sau dacă este scanată de mai multe ori, la nivel de produs.

Este necesară întreruperea activității economice pentru realizarea unui inventar?

Avem echipe în toată țara, precum și în țările limitrofe – Republica Moldova, Bulgaria și Serbia și putem să acoperim mai multe locații simultan, atât în programul de lucru al locațiilor clienților, cât și în afara programului (noaptea sau în week-end). Prin urmare, prin externalizare nu este necesară întreruperea activității economice a activității cu clienții, protejând în același timp și personalul intern al societății, care își poate derula activitatea normală imediat după finalizarea inventarului.

Cât costă serviciile de inventariere mărfuri și stocuri?

Tariful pentru serviciile de inventariere se stabilește în funcție de dimensiunea stocului, repartizarea geografică a magazinelor, numărul de coduri unice din nomenclatorul de articole, perioada de desfășurare și frecvența realizării inventarierii. Din punct de vedere financiar, externalizarea inventarierii se justifică încă de la prima locație, având în vedere costurile mai reduse, salvarea vânzărilor, continuitatea activității uzuale și nivelul superior de acuratețe și independență obținut.

Cereți o Ofertă

Cereți o Ofertă   sau pur și simplu ne puneți o Intrebare

CERE OFERTA

BLOGUL NOSTRU

11 mai 2021 Evenimente

Echipa IDTotal a participat la Crosul pentru viata

22 decembrie 2020 Retail Audit

Industria de retail – 7 provocari in acest domeniu

22 decembrie 2020 Diverse

Ce fac supermarket-urile pentru a-și determina clienții să cumpere mai mult

Cere oferta