Digital


Campaniile din prezent reprezintă tot mai mult o fuziune între promovarea pe canalele tradiționale și promovarea în mediul online. IDTotal facilitează această abordare oferind instrumente complementare campaniilor tradiționale, care pot asigura o bună vizibilitate și promovare și în online. Posibilitățile de promovare includ advertoriale, campanii SEO și Facebook, dar și aplicații de tip web sau mobile.

Date și fapte care ne recomandă ca partener preferat al clienților noștri

Echipa noastră vă oferă cele mai potrivite soluții logistice adaptate cerințelor dumneavoastră

+ 250

clienti

+ 20000000

obiecte scanate anual

+ 700

proiecte implementate

+ 2000

echipamente inteligente

+ 3000

personal disponibil

+ 20

ani pe piata din Romania

Campanii digitale integrate

Prin colaborarea cu IDTotal, puteți aduce împreună campaniile tradiționale și cele digitale, asigurând astfel transmiterea unui mesaj consecvent pe toate canalele pe care este urmărit contactul cu consumatorul. Competențele digitale ale echipei IDTotal acoperă cele mai uzuale modalități de promovare în mediul inline.

Întrebări uzuale referitoare la campaniile digitale

Campaniile din mediul online pot fi implementate în mod complementar celor tradiționale, dar pot reprezenta și modalități independente de comunicare cu consumatorii. Având în vedere că modalitatea de interacțiune cu consumatorii este indirectă, iar datele care pot fi colectate sunt supuse regulamentelor GDPR aplicabile în UE, sunt necesare precauții suplimentare pentru companiile care doresc să implementeze asemenea campanii.

Cui se adresează în mod normal campaniile online?

Varianta cea mai uzuală este aceea de a implementa o campanie în mediul online în completarea unei campanii tradiționale de promovare în mediul fizic. Aceasta va asigura o creștere a relevanței și penetrării mesajelor de marketing, precum și un grad mai mare de acoperire. Eficiența acestui instrument este mai mare dacă se poate continua campania începută în mediul fizic și în mediul online, oferind consumatorului diferite experiențe digitale care pot crește fidelitatea față de brand.

Astfel, aceste campanii sunt potrivite pentru companiile care activează în domeniul FMCG (producție, distribuție), dar și pentru orice companii care doresc să crească nivelul de fidelitate și angajament al clienților.

Ce tipuri de campanii puteți implementa?

Canalele de promovare se aleg în funcție de targetul de consumatori avut în vedere, de tipul produselor promovate, de preferințele clientului, de strategia de brand comunicată de agenția creativă, dar și de bugetul disponibil.

Echipa IDTotal vă poate sprijini în implementarea unor campanii digitale de succes pe următoarele canale:

  • Campanii SEO Google
  • Campanii Facebook prin site-uri dedicate sau aplicații destinate clienților proprii
  • Site-uri WEB
  • Aplicații mobile
  • Modalități inovative de motivare și conectare cu consumatorii – cum ar fi trimiterea de cupoane, QR-code-uri, etc

Care sunt rezultatele obținute și cum diferă față de o campanie BTL?

Rezultatele obținute depind de tipul de mesaj transmis, mecanica implementată, de numărul de canale utilizate, de frecvența de promovare, etc.

În mod uzual, rezultatele așteptate sunt vizible imediat în vânzări pentru campanii cu mecanici direct legate de vânzări (cupoane, activări de reduceri, pachete, etc), dar pot fi vizibile și pe termen mai lung, dacă obiectivul principal a fost acela de fidelizare și creștere a angajamentului consumatorilor.

Din punct de vedere al rapoartelor transmise, la finalul campaniei veți primi un rezumat complet al acțiunilor realizate și impactului măsurat (număr de accesări, clickuri, conversii, etc).

Cât costă implementarea unei campanii online?

Fiecare campanie este unică, un cost poate fi determinat doar în urma unei analize detaliate a cerințelor, duratei de timp alocate pentru implementare și indicatorilor de performanță urmăriți.

Pentru o analiză completă și fără obligații, vă rugăm să folosiți formularul de contact.

Cereți o Ofertă

Cereți o Ofertă   sau pur și simplu ne puneți o Intrebare

CERE OFERTA

BLOGUL NOSTRU

22 decembrie 2020 Sfaturi utile

Sfaturi cheie pentru a fi un om de vânzări de excepție

22 decembrie 2020 Business

Care sunt beneficiile e-commerce pentru afacerea ta din retail?

22 decembrie 2020 Business

Inventar incorect – consecinte ale numararii gresite

Cere oferta