Chestionare pentru consumatori


Preluarea de informații de la consumatori este un proces foarte important de feedback pentru retaileri, producători FMCG și, în general, pentru orice companie care lucrează cu publicul. Prin acest serviciu dorim să oferim informații relevante pentru luarea deciziilor de afaceri cu privire la produsele puse pe piață.

Date și fapte care ne recomandă ca partener preferat al clienților noștri

Echipa noastră vă oferă cele mai potrivite soluții logistice adaptate cerințelor dumneavoastră

+ 250

clienti

+ 20000000

obiecte scanate anual

+ 700

proiecte implementate

+ 2000

echipamente inteligente

+ 3000

personal disponibil

+ 20

ani pe piata din Romania

Date analitice despre consumatori

Informațiile care pot fi preluate se referă la date de segmentare, preferințe, obiceiuri de consum, factori de motivație, dar pot include orice alte informații relevante în funcție de specificul clientului.

Servicii analitice pentru consumatori

Serviciul de preluare de date de la consumatori vă permite să vă conectați cu clienții dumneavoastră pentru a le înțelege mai bine dorințele, motivațiile de cumpărare și obiceiurile de consum. O misiune de preluare de date de la consumatori se poate realiza prin interviuri în teren, metode de tip focus grup, discuții telefonice, chestionare preluate prin rețele sociale, etc.

Cine are nevoie de aceste servicii?

Aceste servicii pot fi solicitate de orice companie care pune pe piață produse sau servicii pentru consumatori, din orice domeniu (FMCG, bunuri de folosință îndelungată, medical, servicii financiare, etc).

Cum asigurați selecția persoanelor respondente?

Persoanele respondente sunt selectate în așa fel încât să fie asigurat un eșantion reprezentativ la nivelul întregii populații avute în vedere (consumatorii produselor/serviciilor analizate).

Ce tipuri de informații puteți prelua și cu ce frecvență?

Pot fi preluate informații de segmentare (cum ar fi vârstă, sex, studii, venituri, etc) precum și informațiile privitoare la comportamentul de consum, factorii care determină decizia de cumpărare, preferințe, evaluarea caracteristicilor produsului/serviciului, etc.

Cât durează o misiune de preluare de informații despre consumatori?

Misiunile de preluare de informații pot fi derulate la nivel național pe durate relativ scurte, în funcție de obiectul cercetării și de numărul de etape de culegere avute în vedere. În mod normal, o campanie națională poate fi organizată în interval de 2-6 săptămâni.

Cât costă serviciile?

Bugetul pentru un asemenea proiect este determinat în funcție de extinderea cercetării, de numărul de respondenți, de complexitatea chestionarului, precum și de alți factori specifici proiectului. Pentru o ofertă de preț concretă, puteți utiliza formularul de Cerere ofertă.

Cereți o Ofertă

Cereți o Ofertă   sau pur și simplu ne puneți o Intrebare

CERE OFERTA

BLOGUL NOSTRU

22 decembrie 2020 Logistică

Ce trebuie sa contina un lant de aprovizionare modern?

22 decembrie 2020 Diverse

Cum își petrec liderii timpul liber

22 decembrie 2020 Evenimente

Echipa IDTotal a participat la Crosul pentru viață

Cere oferta