Cum vand magazinele din retail la preturi scazute?

Cum vand magazinele din retail la preturi scazute?

Preturile scazute si promotiile din retail contribuie la atragerea clientilor catre magazin. In momentul intrarii in magazin, o serie de alti factori de marketing si visual marketing preiau “controlul” pentru a convinge clientul sa ia decizia de cumparare. Cu toate acestea, preturile mult prea scazute pot atrage clienti, insa pot afecta profitul, impiedicand magazinele retail sa tina pasul cu costurile. Intrebarea inevitabila a clientilor care vad preturi atat de mici este: “cum reusesc sa iasa in castig magazinele?”

Cum vand magazinele retail atat de ieftin?

Primul pas este construirea unei strategii puternice, care sa evidentieze capacitatea magazinelor de a atrage clientii cu preturi mici, fara a iesi in pierdere.

  • Achizitionarea produselor in volum. Retailerii beneficiaza de cele mai multe ori de reduceri semnificative cand aleg sa isi umple inventarul in volum. Astfel, prin cumpararea unui volum mare de produse la preturi substantial mai mici decat cele din retail, vanzatorii pot comercializa produsele la ceea ce par preturi foarte mici. In realitate, preturile sunt construite in avantajul comerciantului.
  • Vanzarea in pierdere. Aceasta metoda riscanta consta in vanzarea unor produse la preturi foarte scazute cu scopul de a atrage un numar cat mai mare de clienti. Dupa ce clientii sunt atrasi, rezultatul scontat de retaileri este ca oamenii vor realiza alte achizitii. Se spera chiar la achizitii de produse mai scumpe, care vor spori profitul.
  • Lichidarea de stocuri. Produsele care au stat mult timp la raft trebuie constant inlocuite de noi colectii. Preturile foarte mici ale produselor vandute in cadrul lichidarilor de stoc este foarte usor de inteles. Acestea se afla deja in stocul magazinelor retail si a fost deja cheltuit bugetul pentru ele. In cazul in care nu se vinde intregul stoc, pierderile pot fi foarte mari pentru magazin. Insa, prin vanzarea lor, indiferent de cat de scazut este pretul, magazinul reuseste sa reduca pierderile sau chiar sa isi recupereze investitia initiala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IDTotal © 2019 – Toate drepturile rezervate – Servicii Optimizare SEO by Plum Media