Blog

Distribuie pe:

Domeniul vânzărilor este unul foarte complex și nu cunoaște limite atunci când vorbim despre gama de produse și despre modul de la promova cât mai bine în rândul clienților. De fiecare dată când purtăm o discuție cu un prospect, trebuie să luăm în seamă anumite aspecte care vor duce conversația la un nivel de la care mingea să fie întotdeauna în terenul tău.

[…]

Distribuie pe:

Vin momente în care simți că job-ul tău nu este tocmai ceea ce ți-ai dori și că nu te ajută să evoluezi nici pe plan profesional, dar nici în viața personală. În acel moment te gândești dacă nu cumva ai avea nevoie de un job flexibil care să susțină un echilibru între timpul pe care îl petreci la lucru și cel pe care ți-l aloci pentru viața personală și pentru alte eventuale proiecte pe care vrei să le dezvolți în viitor.

[…]

Distribuie pe:

Termenul de ‘’logistică’’ și-a cunoscut începuturile într-o formă mult mai puțin complexă decât este în zilele noastre. Dar, mai întâi, să încercam să definim acest termen într-o manieră simplă, pe înțelesul tuturor. Logistica se referă la transportul unui produs din punctul A în punctul B într-un anumit timp și la un anumit cost.

[…]

Distribuie pe:

Termenul de merchandising vizual îi poate induce pe mulți în eroare. Ideea de bază este că, în acest domeniu, aparențele contează întotdeauna, așa că trebuie să faci eforturi pentru a arăta cât mai bine. Chiar dacă nu dispui de un buget suficient de solid și nici de o expertiză deosebită din punct de vedere artistic, există câteva elemente de bază care te vor ajuta să faci o impresie bună.

[…]

Distribuie pe:

Modul de relaționare cu clienții îți poate poziționa afacerea cu multe trepte mai sus dacă alegi o gestionare optimă la momentul potrivit. Există o mulțime de aspecte importante de care trebuie să ții cont atunci când dorești să formezi o colaborare solidă cu cumpărătorii tăi, în așa fel încât să te asiguri că vor apela întotdeauna la serviciile tale.

[…]

Distribuie pe:

In general, in domeniul retail si al logisticii exista perioade de varf pe tot parcursul anului. In astfel de perioade, gestionarea activitatii de aranjare a produselor la raft poate deveni o problema importanta care are potentialul de a duce la urmari neplacute precum compromiterea numarului de vanzari sau intarzierea unor lansari de produse, servicii sau deschideri de magazine.

[…]

Distribuie pe:

© 2018 IDTotal

Distribuie pe: