Retail Audit

Activitatea de Retail Audit este un instrument modern pus la dispoziție companiilor din domeniul FMCG, al industriei farmaceutice și al producției și distribuției de produse de consum prin canalele de retail moderne, cu ajutorul căruia managerii din cadrul acestor companii pot primi informații în timp real cu privire la anumite caracteristici ale pieței.

În esență, prin retail audit sunt oferite informații personalizate culese dintr-un set/eșantion de puncte de vânzare selectate din piață, în funcție de interesele și nevoile fiecărei organizații. Astfel de informații pot fi:

  • Stocurile de produse la vânzare dintr-un anumit brand/SKU/variant
  • Prețurile produselor proprii sau ale concurenței
  • Numărul de fețe existent pe raft
  • Promoțiile existente în locația respectivă, pentru produse proprii sau concurente
  • Traficul existent în locația respectivă
  • Alte informații relevante culese în teren

Cine are nevoie de servicii de retail audit?
Cum se desfășoară această activitate?
În cât timp pot primi datele culese din teren?
Cât costă aceste servicii?