Blog

Știi cum se spune, dacă lucrezi prea mult și nu îți aloci timp pentru pauze, atunci o să ajungi să clachezi. Oamenii care nu se bucură de timpul lor liber pot deveni plictisiți și, în final, plictisitori. Până și cei mai de succes lideri aleg să evadeze din rutina de la job pentru a se putea întoarce înapoi cu forțe proaspete.

[…]

Sărbătorile sunt o ocazie excelentă pentru a face profit în rândul celor care activează în domeniul retail. Totuși, care sunt mai exact modalitățile prin care poți stimula creșterea vânzărilor în această perioadă? Există o rețetă magică pe care foarte puțini o știu sau totul constă în lucruri simple care ți se păreau atât de simple încât nici nu te-ai gândit la ele?

[…]

Deși lumea modernă ne oferă atât de multe posibilități pentru a reuși în carieră, nu trebuie să omitem faptul că competiția crește în fiecare zi. Acest lucru nu trebuie să ne îngrijoreze, ci, mai degrabă, să ne motiveze să fim la curent cu cele mai noi modalități de a trece prin provocările de zi cu zi și a reuși să ajungem cât mai sus.

[…]

Cu toții ne-am întrebat de unde vine conceptul de Black Friday, această perioadă benefică atât pentru cumpărători, cât și pentru retaileri. Ei bine, se pare că povestea din spatele său este ceva mai complicată și mai întunecată decât ne-am fi imaginat inițial.

[…]

Vin momente în care simți că job-ul tău nu este tocmai ceea ce ți-ai dori și că nu te ajută să evoluezi nici pe plan profesional, dar nici în viața personală. În acel moment te gândești dacă nu cumva ai avea nevoie de un job flexibil care să susțină un echilibru între timpul pe care îl petreci la lucru și cel pe care ți-l aloci pentru viața personală și pentru alte eventuale proiecte pe care vrei să le dezvolți în viitor.

[…]

Termenul de ‘’logistică’’ și-a cunoscut începuturile într-o formă mult mai puțin complexă decât este în zilele noastre. Dar, mai întâi, să încercam să definim acest termen într-o manieră simplă, pe înțelesul tuturor. Logistica se referă la transportul unui produs din punctul A în punctul B într-un anumit timp și la un anumit cost.

[…]

Termenul de merchandising vizual îi poate induce pe mulți în eroare. Ideea de bază este că, în acest domeniu, aparențele contează întotdeauna, așa că trebuie să faci eforturi pentru a arăta cât mai bine. Chiar dacă nu dispui de un buget suficient de solid și nici de o expertiză deosebită din punct de vedere artistic, există câteva elemente de bază care te vor ajuta să faci o impresie bună.

[…]