Cum să-ți crești vânzările de sărbători

Cum să-ți crești vânzările de sărbători

Sărbătorile sunt o ocazie excelentă pentru a face profit în rândul celor care activează în domeniul retail. Totuși, care sunt mai exact modalitățile prin care poți stimula creșterea vânzărilor în această perioadă? Există o rețetă magică pe care foarte puțini o știu sau totul constă în lucruri simple care ți se păreau atât de simple încât nici nu te-ai gândit la ele?

Dacă tot te-ai întrebat, hai să vedem ce poți face mai exact pentru a îmbunătăți lucrurile:

Dă sfoară în… magazin

Ei bine, dacă deții un magazin, este timpul să-ți pregătești lucrătorii comerciali pentru a-i transmite mesajul de sărbători fiecărui client în parte, atât la casă, cât și la raft. Fă-I să transmită spiritul sărbătorilor mai departe și să încurajeze vânzările pe această cale. Crede-mă, atitudinea contează foarte mult, așa că profită de acest aspect.

Începe de la ușă

Pentru a răspândi cât mai eficient știrile despre ofertele tale de sărbători, desemnează pe cineva care să îi informeze pe clienți chiar din momentul în care aceștia pășesc în magazin. Astfel, oamenii vor fi la curent cu tot ce e nou și își vor putea forma un traseu mai exact pe care vor face achizițiile. Du-I direct acolo unde trebuie și vei vedea rezultate.

Folosește campanii de email

Chiar dacă social media este baza în aceste vremuri, campaniile de email rămân foarte eficiente, așa că apelează la o serie de newsletter-e care să fie în temă cu produsele pe care le ai la ofertă, iar oamenii vor fi mai tentați să îți pășească pragul magazinului sau să între pe shop-ul tău online.

Organizează un eveniment

Dacă vrei să atragi atenția cu adevărat, este ideal să organizezi un eveniment special – probabil ești familiarizat cu acel gen de eveniment în care vine moșul, însoțit de câțiva artiști în vogă și alte tipuri de entertaineri. Ține minte că acesta trebuie să fie oarecum în conformitate cu produsul sau cu ideea pe care le promovezi, deci caută să inviți personalități care să onoreze cu brio imaginea brand-ului tău.

Vizualul contează

Alege un afiș/ecran care să ilustreze un vizual ce atrage atenția, atât în rândul copiilor, cât și în cel al adulților. Deși pare un lucru banal, o imagine face cât 1000 de cuvinte, iar acest lucru nu se va schimba prea curând, deci încearcă să profiți de ocazie cu ceva cât mai original cu putință.

Creșterea vânzărilor de sărbători nu este atât de complicată pe cât pare. După cum am spus, se face cu ajutorul detaliilor simple, poate prea simple.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *