Elemente de bază în merchandising-ul vizual

Elemente de bază în merchandising-ul vizual

Termenul de merchandising vizual îi poate induce pe mulți în eroare. Ideea de bază este că, în acest domeniu, aparențele contează întotdeauna, așa că trebuie să faci eforturi pentru a arăta cât mai bine. Chiar dacă nu dispui de un buget suficient de solid și nici de o expertiză deosebită din punct de vedere artistic, există câteva elemente de bază care te vor ajuta să faci o impresie bună.

O identitate puternică din punct de vedere vizual are un impact pe măsură asupra clientului și îi induce ideea că este mai dispus să cumpere decât în mod obișnuit. De aceea, ID Total îți pune la dispoziție o echipă avizată în servicii de merchandising pentru ca vânzările tale să crească în fiecare zi.

Iată câteva sfaturi care îți vor prinde bine:

Culoarea imprimă identitatea

Chiar dacă te ocupi de elemente vizuale noi sau dacă vrei să le îmbunătățești pe cele deja existente, trebuie să ții întotdeauna cont de puterea pe care o deține culoarea aleasă. Culorile aflate în contrast produc elemente care atrag atenția și care te vor propulsa în fața clienților.

Povestea contează

Pentru ca brand-ul tău să se vândă, trebuie să spună întotdeauna o poveste. Orice element vizual trebuie să conțină un mesaj puternic, un mesaj care să îi dea motive clientului să cumpere. De asemenea, poziționarea joacă un rol foarte important; totul trebuie așezat în așa fel încât să fie accesibil pentru oricine.

Cumpărătorul vrea să știe de ce ar trebui să achiziționeze un produs și cum i se va îmbunătăți viața după alegerea făcută. Nu trebuie să apelezi la ceva complicat, este suficient să transmiți mesajul într-un mod cât mai simplu.

Spațiul liber trebuie folosit

Dacă ai spațiu liber în magazin, este bine să te gândești la o soluție pentru a-l folosi. Fiecare detaliu contează, așa că profită de orice ocazie ai pentru a-i îmbunătăți aspectul. Apelează la testimoniale, la poze cu produsele și cum se aplică acestea în viața de zi cu zi.

De asemenea, arată beneficiile produsului pe care vrei să îl vinzi. Dacă ai un magazin de mobilă, afișează o imagine cu o familie fericită care se relaxează într-o canapea.

Merchandising-ul vizual poate face minuni dacă este aplicat în mod corespunzător. Pentru servicii complete, apelează la o echipă de experți în domeniu.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *