Moduri prin care să îți îmbunătățești relația cu clienții

Moduri prin care să îți îmbunătățești relația cu clienții

Modul de relaționare cu clienții îți poate poziționa afacerea cu multe trepte mai sus dacă alegi o gestionare optimă la momentul potrivit. Există o mulțime de aspecte importante de care trebuie să ții cont atunci când dorești să formezi o colaborare solidă cu cumpărătorii tăi, în așa fel încât să te asiguri că vor apela întotdeauna la serviciile tale.

Iată câteva moduri prin care să îți îmbunătățești relația cu clienții:

Documentează-te

Dacă vrei să îți ții clienții aproape, trebuie să începi să îi cunoști. Profită de fiecare moment în care purtați o conversație și află lucruri noi despre ei. Vezi ce anume le place, ce le displace și care le sunt așteptările la modul general. În acest fel, vei fi mereu pregătit cu o soluție aplicată pe nevoile lor .

Comunică într-o manieră umană

Nimănui nu îi place un interlocutor care vorbește precum un robot. E normal să existe exprimări standard, norme de comunicare specifice companiei, dar toate acestea trebuie îmbinate cu o atitudine naturală.

E important să râdeți, să fiți deschiși la glume – sigur, întotdeauna trebuie să se țină cont de politețe și să nu se depășească anumite limite. Atunci când clientul vede o atitudine umană, se simte confortabil și tinde să fie mai deschis spre a lua decizii pe loc.

Fii receptiv la feedback

Feedback-ul, mai ales cel negativ, reprezintă o oportunitate esențială pentru ca tu să îți îmbunătățești serviciile. Atunci când un client începe să înșire aspecte mai puțin plăcute din experiența pe care a avut-o cu serviciile tale, trebuie să asculți cu atenție și să îl asiguri că vei ține cont pe viitor.

De multe ori, oamenii simt nevoia să se descarce în fața cuiva, așa că, repezind-ul pe client, nu vei face decât să îți compromiți relația cu acesta. Fii deschis la orice și arată-i că l-ai ascultat cu interes. Pe viitor, acționează în așa fel încât să îl convingi că părerea sa a fost luata în considerare.

Arată considerație

Sunt situații în care clientul cere un discount suplimentar sau, pur și simplu, vrea ca tu să faci o excepție, de orice natură ar fi aceasta. Dacă ai posibilitatea, nu mai aștepta și fă acest lucru pentru el. Clienții fideli merită un tratament preferențial și doar în acest fel îi vei putea menține de partea ta.

Angajații noştri sunt cei care creează puterea IDTotal şi participă în mod esenţial la succesul acesteia, fiind împreună responsabili pentru îndeplinirea misiunii noastre. Recunoaştem calitatea, motivarea şi performanţa personalului propriu ca factori principali în atingerea succesului.

Valorile pe care ne construim relația pofesională cu clienții noștri sunt integritatea, flexibilitatea, obiectivitatea, competenţa profesională, confidenţialitatea, transparenţa, dinamismul şi inovaţia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *