Ce fac supermarket-urile pentru a-și determina clienții să cumpere mai mult

Ce fac supermarket-urile pentru a-și determina clienții să cumpere mai mult

Te-ai întrebat vreodată de ce intri în supermarket pentru ouă și lapte, dar ajungi la casă cu un coș plin de lucruri la care nu te-ai fi gândit că îți vor trebui? Ei bine, tot acest proces constă în strategiile de poziționare a mărfii pe care fiecare supermarket le pune în aplicare pentru a-și atrage clienții să cumpere mai mult.

Iată ce proceduri se practică pentru aranjarea mărfii în scopul creșterii vânzărilor:

Produsele proaspete sunt puse în față

Produsele proaspete precum cele de brutărie, patiserie sau fastfood sunt puse în față tocmai pentru a te atrage cu mirosul lor îmbietor și cu aspectul variat de culori. E normal ca tendința ta să fie orientată către a cumpăra ceva deja preparat, mai ales dacă nu ai mâncat prea bine la prânz.

Produsele la mare căutare sunt puse în spate

Oamenii și-au făcut un obicei din a cumpăra produse de la producători în care au încredere sau de care au nevoie indiferent de circumstanțe. Din acest motiv, o tehnică bună de creștere a vânzărilor este să poziționezi produsele foarte căutate în spate, tocmai pentru ca oamenii să fie nevoiți să treacă pe lângă mai multe rafturi pentru a ajunge la ele.
Poți apela la servicii specializate de aranjare a mărfii la raft pentru a obține cele mai bune rezultate pentru supermarket-ul sau pentru hypermarket-ul tău.

Aruncă o privire AICI.

Tehnica de la stânga la dreapta

Cum tendința noastră este de a merge întotdeauna pe partea dreaptă, mai ales că așa ne impune condusul, supermarket-urile așază produsele în acest mod, astfel că oamenii sunt tentați să cumpere de pe rafturile din dreapta.

Atracțiile pentru copii sunt puse la nivelul lor

Tot ce este atractiv pentru copii, de la batoane de cereale, ciocolată sau bomboane, se va poziționa de fiecare dată la nivelul înălțimii lor, undeva pe al doilea raft, în funcție de dimensiunile specifice ale rafturilor din respectivul spațiu comercial.

Acestea fiind spuse, o amplasare strategică este cheia către un bun parcurs în domeniul retail. Atât timp cât clienților li se oferă impulsuri, aceștia vor tinde să răspundă și să cumpere cât mai multe produse. Optează pentru servicii de aranjare a mărfii la raft de la un furnizor profesionist și bucură-te de eficiență și de profesionalism.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *